Hemma hos Norisen

Hallo folket, shit pommes frit..har haft över 1000 besökare idag. SUPERKUL! Just nu sitter jag hemma hos Nora och kan typ inte andas för att det stinker aceton i hela jävla rummet. Hon ska nömligen måla sina naglar med sitt jättefina nya rosa nagellack...Jag mötte henne vid götgatsbacken för en snabb titt in på gina...trots att jag sa att jag var trött kan jag lova att vi var där över en timma. Fan vad seg hon är, men shit vad mycke fint vi hittade. Ska lätt dit på lördag när jag fått lönen. Hihi

Kom nyligen hem från att ha solat, fick lite färg trots att det var skitlänge sen jag solade. Haha som vanligt så somnade jag i solariumet men lika bra det, då går ju tiden snabbare!  Imorrn är det praktik som gäller, börjar nio... men behöver inte gå upp sådär himlans tidigt eftersom Nora bor i slussen/mariatorget...så det tar väl bara 10 ynkla minuter med tuben.

Kommentarer
Postat av: BloggBeroende

Du länkar inte fråndina kommentarer *påpeka* får gå hit via aktiva listan :)

Svar: Det beror lite på vad för illustration du hade tänkt dig... det går inte på en handvändning att slänga ihop en sådan jag har på mig själv i hadern...

2008-03-12 @ 22:58:02
URL: http://bloggberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0