Jag är skallig

Halleloja, så roligt hur folk hela tiden måste vara så negativa, va fan har ni inget annat för er. JA jag tar bort negativa kommentarer, varför ha kvar dem?
Iallafall så orkar jag inte bry mig mer om det. Så idag har varit en helt okej dag. Färgade Malins hår och tog ut mitt löshår! Malins hår blev jättebra, för och efterbilder kommer in imorrn förhoppningsvis.
Själv känner mig helt jävla skallig, eller grymt tunnhårig. Förutom att man tog bort löshåret, så ramlade massa och då menar jag verkligen MASSA av mitt eget hår av, nu är det bara en liten råttsvans kvar. Stackars mig, känns skitjobbigt...det bara hänger där helt platt liksom. Jaja, förhoppningsvis blir det väl tjockare, hoppas jag! Annars måste jag nog köpa sådana där hår-vitaminer eller vad det nu är!
Jag åkte direkt och jobbade efter skolan. Jobbade väl ca tre timmar, lite cash iallafall. Självaste meningen var att min chef skulle snacka med mig och visa lite hur man gör som servitris..men vi var en man kort idag så fick jobba istället. Det mötet får bli en annan gång.

Snäll som jag är tog jag med en skitgod cesar-sallad till min älskling, som jag själv fick göra!

image267


Haha, det kanske inte ser så smaskigt ut på bilden.. mobilkameran suger... men en riktigt bra kamera kommer strax. Jag ska verkligen spara pengar till att köpa en fin system kamera. Nån som vet/rekommenderar nån speciellt? Skriv gärna.

Imorrn ska vi till vår nya salong, ska bli jättekul. Men först ska jag till tandläkaren, inte lika kul. Hoppas inte jag har några hål, hatar att borra och sånt goooiz.

Nu är det läggdags. Kanske byter design under natten, eller morgondagen!!!! Kram på alla ni käram läsare! <3

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej! Kul att du tycker det! Jag är 1,67 och jag betalar inte för att fotas för honom. Jag är hans modell :) du kan alltid besöka hans hemsida och maila han om du är intresserad.
http://www.helal.fotosidan.se

2008-03-05 @ 23:31:47
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: emelie

la redoute :)

2008-03-05 @ 23:34:38
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: nathalie

svar: Den kostar 32 dollar, drygt 200 kronor alltså :)
Ha en fin kväll

2008-03-05 @ 23:46:12
URL: http://nagotvanligt.blogg.se
Postat av: mariiiiiaa

snygg design !!!! :D

2008-03-06 @ 18:46:34
Postat av: Miriam

Jag skulle nog rekomendera D40 Nikon, det är iaf den jag tänker köpa när jag fått pengar :D. Det är väl en nybörjarkamera, så lätt att handskas med & det blir fina bilder.

2008-03-06 @ 19:31:04
URL: http://mirremurr.blogg.se
Postat av: Alexandra

svar miriam: jaha okej TACK för rådet! ;) kan nog behöva en nybörjar kamera, sen när man lärt sig kan man väl fixa en bättre då! kram

2008-03-06 @ 19:39:41
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0