Jätte pigg

Inte för att jag måste sova, men jag känner mig ju trött i kroppen. Men ögonen är helt uppspända, haha...klart om jag lägger mig ner och släcker, att jag somnar. Men tråkigt att sova när man är pigg PLUS att jag har lov. Fan klart man måste njuta. För att underhålla mig själv kollar jag på Björn G, fan han är typ skönaste killen. Så jävla rolig, bra på att spela teater.

E det bara jag som har dåligt minne?  Såg NU att jag missat våffeldagan, attans! Jag som annars älskar våfflor...
Det är ingen i min omgivning som änns nämnt det. Så det betyder att det inte bara är jag som glömt det. Ajja ska ta igen det imorrn, så imorrn är det våffeldagen för mig. Kanske bjuder lillesyrran på nån våffla om hon är snäll.

Nä måste försöka sova nu, annars kommer älsklingen aldrig somna och han ska ju faktist upp och jobba imorrn!



GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: N

Ja björn är verkligen underbar :p

2008-03-26 @ 02:19:00
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: NNIKIE

Du har en sjuuuuuuuuuuukt fin blogg asså !
Ha en trevlig dag
eller , godmorgon menar jag xD

2008-03-26 @ 09:34:15
URL: http://nnikie.blogg.se/
Postat av: KvinnaFruMamma

JAg tycker att man ska skriva om det man själv
gillar eller är intresserad av annars blir det fel. Vad som kanske är rätt för dig fungerar inte för mig osv...

HA en bra dag!

2008-03-26 @ 11:16:12
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Durna

hej hej,
Jag tycker att en bra blogg ska ha mycket humor och härliga kommentarer. Jag gillar mode så det är inget fel med mode bloggar, hmm och så är det trevligt med folk som bjuder på sig sjävla som också kan säga det pinsamma och negativa...

2008-03-26 @ 11:27:21
URL: http://durna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0