Kussen fyller 21

Lite roliga kort lyckades vi få, tillochmed en liten film. Men vet fan inte om den är värd att visa, haha.
De sjöng nämligen för han, Friday´s har skitroligt firande. Men just idag verkade de lite trötta, för jag minns sist vi var där när min lillebror fyllde år så var det ett jädrans drag på hela gänget.

Grattis kusinen på din 21-års dag

image1091


      

Jag & kussen Jens

image1090
image1085
image1083

image1084

image1086

Haha, rolig jag är. Lägger små bilder på folket och stora bilder på maten. Hihi älskar mat! Jag och morsan delade typ på tre olika rätter plus att vi tog in vitlöksbröd som förätter.



Time for bed, God night everybody! <3

Kommentarer
Postat av: maria

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR VILKET HÅR JENS HAR FÅTT :O

2008-03-26 @ 21:13:28
Postat av: Z a n n a s

mmmmaaaat :p

2008-03-28 @ 18:17:15
URL: http://zannas.blogg.se
Postat av: Sandra

Vitlöksbröd & club sandwich, mmmm ;P

2008-03-28 @ 19:21:57
URL: http://sandrino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0