Långfredagen

Hallo folket, kom ganska nyligen hem från att ha varit i stan med mamma och tjejerna. Vi har fixat våra nackar...
Inte genom massage på det sättet men med hjälp av ett verktyg. Jag har sen länge haft väldigt sne höft, kanske 3 cm skillnad ungefär. Det hon har gjort är att ha flyttat tillbaka den första kotan, alltså atlas...för den är i princip sne på var enda människa på hela jorden. Höften blev genast bättre, men detta är en process, så det kan ta ett tag. Jag har väl inga större problem förutom vanlig ryggont som de flesta har! Men det är bra att göra det, för det är fixat föralltid då. Min kära vän Malin var där också, kul att träffa henne...ja menar det va ett tag sedan. (barndomsvän).
Kanske ska ses ikväll, gå på bio eller nått. Jag fick skjuts hem av dem eftersom mamma och CO ska till landet. Så jag är ensam hemma, men tvivlar på att jag ska vara hemma...orkar inte vara själv och pojkvännen är ute och cyklar nånstans! haha närå men vet inte än vad som händer.

Idag har det fortsatt att snöa, sjuuukt mycket. Men nu verkar de ha lugnat ner sig lite...men e man inne så e det faktist ganska mysigt. Det har kommit så mycket snö att det var svårt att öppna dörren, hah nästan!

image913

Är fortfarande sjuk, så det blir en lugn kväll iallafall plus att jag jobbar imorrn. Har hört några rykten om att Sara kommer hem idag, hon är en av mina bästa vänner. Hon har flyttat till USA, för ett jobb. Men hon har varit borta i kanske 2-3 månader nu, så saknar henne massa. Hoppas på att få träffa henne, kanske har nån middag eller så imorrn in my casa!

Har precis värmt på lite pasta á la carbonara, så det ska jag mumsa i mig nu. Såg också att mamma el. Tomas köpt 4 avsnitt av BECK, så tänkte lägga mig i soffan och kolla in hela skiten :P

KRAMIS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0