Lördag/Söndag

Heellloo people, har ni haft en bra helg? det har iallafall jag haft, massa mys och gott att äta. Igår vaknade jag runt tio tiden...typ fyra min innan klockan skulle ringa. Gick upp och städade lite, det såg verkligen förjävligt ut. Åt en himlans god frukost, det var älsklingen som gjorde en jättegod omelett med ost och skinka i...MUMS!
Tillochmed påskmust fanns med på frukostbordet.

image978

Vid tolvtiden vart jag och K hämtade av Malin & Charlotte, vi åkte till den där tjejen som fixade rygge i torsdags för ett återbesök. Efter det drog jag och K till hornstulls solarium. Vi drog in till stan ett litet tag också, köpte lite nya grejer..trots att jag inte har speciellt mycket pengar men var bara tvungen. Slänger in nån bild på det sen, fina grejer från GINA! Fick ett samtal från kevins mamma om att vi skulle åka till bandhagen, de hade nån liten överraskning till oss. När vi kom dit hade Aleena handlat jätte mycket smågott, åt det italienska hållet. Det var liksom vår lilla påsklunch med dem. Haha sen överraskning löd såhär:

-Alex, kan du hämta vinet ute på balkongen? och kevin kan du hämta ett par rena kallingar?

Där låg det varsitt påskägg, med godis, 250:- och en lott. Otur som vi båda har vann vi inget, men mysigt hade vi.

image979

Vid sex-tiden åkte vi hem till mig, Sara och Sheila som flyttat till USA och England kom hem i fredags. Så hade lite mys för dem igår, käkade ännu en gång jättegod mat, sedan kollade vi också på Titanic. Den filmen kan man ju fan se hur många gånger som helst. Det var jag, Kevin, Malin, Johanna, Sheila och Sara. Alla sov över forutom Johanna, hon skulle typ ha påskfirande i kyrkan...

image980
 
Tog inte så mycket bild, men lyckades få en utan blixten. Då fick man med den mysiga känslan med ljusen...

image982

Sheila hade också med sig sin hund, som blev ganska sådär "kåt" på min pojkvän...haha

image981

Lite sådär småmysigt tycker jag... Sheila och Malin åkte vid halv elva tiden imorse, eftersom mamma och dem kom hem vid elva och Tomas är allergisk mot hundar så ah. Ska alldeles strax hoppa in dushen för att sedan gå upp till min farmor. Där vi ska äta lunch, alltså ännu en påsklunch! Vet inte om jag får med mig K, så jävla tråkig som han är...men vi får väl se. Hörs senare ikväll =)


KRAMIS<3

Kommentarer
Postat av: T`

hheh mumsigt de såg utD::D
Hoppas du får en bra söndag ! :)

2008-03-23 @ 14:20:47
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Cederbarr

Vilken härlig fukost. Saknar påskfukostarna..

2008-03-24 @ 09:03:42
URL: http://cederbarr.blogg.se/
Postat av: Emilie

Mysigt det lät :)

2008-03-24 @ 10:28:41
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0