Måndag/Tisdag

Måndag

Go kväll, då var jag äntligen hemma. Hihii, känns skönt eftersom jag inte har varit hemma sedan igår morse, det e länge. Haha närå men känner mig bara rätt sliten. Känns som att det har blivit många inlägg delat på två dagar, alltså lite halvdålig uppdatering men så blir det när man har mycket att göra. Minns knappt vad jag gjorde igår, men nu kom minnet tillbaka. Juste, igår var jag på mitt NYA jobb, yes jag har fått det. Kanske redan sagt det, men nu e det liksom helt klart. Fick tillochmed två skjortor som jag ska ha när jag jobbar. Så igår var det mer som ett personalmöte, där vi satt och snackade om lite allt möjligt. Gick också igenom hela menyn, alla sa vad de tyckte o.s.v. Satte också upp ett schema för 8 dagar framåt, där jag bara har tre dagar som jag ska jobba men det är för att jag måste avsluta mitt jobb hos Pizza Hut först. Det är ett jättemysigt café, hoppas det kommer dra mycket gäster. Det vart ingen bio, men däremot degade jag och Nora först själva framför TV:n. Såg premiären på "So you think you can dance". Shit vad kul det var, garvade nästan ihjäl oss...men men. Sedan fick vi sällskap av Kevin och Anthony, hyrde då en film..Flood hette den, men den var inge bra. Sådär långtråkig. Sedan sov vi hemma hos älsklingen.




Tisdag

Var uppe vid halvtio tiden imorse, drog genast iväg hem till Nora då, åt lite god frukost sen gick vi bort till Coktail, hennes mammas butik. Jobbade där från 11-15 så tjänade lite extra cash där, helt perfekt till våran egypten resa!
Hjälpte också till i deras andra butik där de nu renoverar så att de kan ha en liten kaffebar där. Haha då ska vi jobba där istället hela sommaren, möhöhö...nä men de blir jättefint! Väl hemma hos Nora skulle vi baka sockerkaka, så himla sjukt. De flesta vet väl om att det finns färdigt puvler, som man bara blandar ut med vatten. Men med två korkade brudar som mig och Nora lyckades vi faktist misslyckas. Haha tog i 2 dl vatten för mycket...så den vart helt smaklös och degig.

Sen var det dags för mig och lillsyrran att åka iväg till Friday´s i kungsan. En av mina kära killkusiner fyllde nämligen 21 idag, så vi var där för att fira han. Tog lite bilder, kommer in alldeles strax.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0