Mysig tjejdag

Hej hej, tack för alla underbara kommentarer. Det gör än glad och det värmer faktist att få så glada och positiva kommentarer. Fortsätt så!

Idag har varit en sån där jättemysig dag, tråkigt nog följde det inte med några vita converse med hem. Det hade blivit ett missförstånd när jag ringde och bad han lägga undan ett par vita. Eftersom jag inte visste att det fanns helvita och sedan dem som jag ville ha då med röd detalj. För de är nämligen helt slut, typ överallt. Prövade de helvita skorna, men vill helldre ha de andra så sket i det. Mamma erbjöd sig betala ett par, hon brukar alltid vara med och köpa typ en jacka eller ett par skor när en ny årstid kommer, så det var väl bra tillfälle...synd bara att de typ inte finns kvar nånstans :(

Snälla vet någon vart de finns???? ska ut på nätet och leta, kanske kan beställa från USA? Nån som har en aning om VART de kan finnas kvar, alltså i 37 då såklart. Vill helst inte vänta till typ juni, om de änns kommer då!


Väckte Nora vid kvart över ett idag, haha fan vilken jädrans sömntuta. Hon skulle nog kunnat sova till 3-4 om inte jag väckt henne. Iallafall så åkte vi direkt efter att hon vaknat, utan att göra oss iordning. Mötte Mamma och Mums på synoptik i TC för att kolla på några glasögon till de båda. SHIT VAD DYRT! Helt sjukt asså, mimmis glasisar gick på fan 6000:- Fan de e ju orättvist, haha ajja ska väl vara glad för att man har syn som en örn...haha (det e väl bra) Ajja jag har iallafall jättebra syn, men skulle vilja ha färglinser... ska nog övertala mamsingen om att få det.

Sedan gick vi och åt en jättegod lunch, därefter bestämde vi oss för bio. Gick också in i lite affärer, hittade faktist ett par mysiga små shorts, perfekta till egypten. Sådär sköna också, tror det kallas typ handdukstyg?! Ett par turkosa iallafall från stadium..
                                              

Shit känner att detta inlägg blir lite långt och tråkigt nu, bara massa text..eller? e detta intressant att läsa? tell me!

Vi såg iallafall " Meet the spartans", en typ komedi eller vad man nu ska säga. De skämtar om olika saker om kändisar och sånt ...ganska kul. Men jag vet inte, de e liksom inte riktigt min humor. Mer en hyrfilm, inte värt att se på bio!



Som sagt så vart det inga converse för mig, däremot köpte mimmsan ett par blå, ganska heta faktist" Stolt som har en syrra som inte vill se ut som alla andra..hihi :P

Ska rensa ur min garderob nu, vem vet kanske skänker bort lite sen i bloggen? haha va säger ni om det?
ajja kram sålänge <3

Kommentarer
Postat av: andriana

Fina shorts :)

2008-03-28 @ 13:55:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Mei

ah den filmen vill jag också se!

2008-03-28 @ 17:28:07
URL: http://quincystyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0