Orkar inte, vill inte

God morning you people, klockan är nu halv tio och jag måste gå hemifrån om en halv timma. Är så SJUKT trött så jag kommer säkert somna på jobbet... haha
Jag börjar klockan elva och jobbar till sju, asså fy fan vad jag verkligen INTE har nån lust....määäää! Ajja måste tänka positivt, PENGAR PENGAR PENGAR!!!!!!

Förutom att hag hur mycket som helst skulle vilja ligga kvar i sängen och sova hela dagen, är det skitdåligt väder ute vilket inte hjäper till så mycket. Hatar att gå i regnet, nä nu måste jag fan sätta fart! Inte långt kvar tills jag fyler 18 år. Dags att börja övningsköra, för jag ska ta mitt körkort DIREKT, typ dagen efter haha! Så slipper jag gå till bussen och bara det att inte behöva åka typ en timme före hela tiden!

Imorrn är det skolan som gäller igen, kommer väl bli okej. Så jag hoppas alla haft en mysig och bra helg och att alla får en bra start på morgon dagen. Måste klä på mig nu och sedan dra.. KRAMIS<3





Vill också sova.. :( puhuhu

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud, pengar är allt för dig!!!!! :S

2008-03-09 @ 11:03:03
Postat av: emma

ååååh söt bebis !!! du skriver jättebra humlan

2008-03-09 @ 12:11:07
Postat av: kevin

haha vadå allt?

2008-03-09 @ 12:34:14
URL: http://mimmislilla.blogg.se
Postat av: Malin

Hej på dig med, Tack så mycket för kommentaren :) Jaa du det är olika. Kul att läsa om människors liv mest tror jag, alla lever så olika. + att det är kul med mycket bilder. kram

2008-03-09 @ 20:03:26
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se
Postat av: milk

söt! svar: tack, alla bloggar är ju bra på sina egna sätt. så fortsätt bara skriva som du gör eller ändra om du känner för det. det är din blogg därmed ska det vara ditt innehåll! kram

2008-03-09 @ 22:40:19
URL: http://imilk.blogg.se
Postat av: Ermina

hej alex :)
läste att du har gjort naglar på en skola, vart ligger den och hur mkt kostade det? :) Puss!

2008-03-10 @ 16:05:22
URL: http://ermince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0