Torsdag

God kväll, här sitter man alldeles ensam i mörkret...haha närå! Ensam kanske men inte i mörkret. Familjen är borta ikväll så är själv, tillochmed Kevin är borta! Skulle ut med Anthony på nån fest.
Halv nio imorse vaknade jag och fick rusa ner till bussen, osminkad, oätad..haha ah slängde i princip bara på mig kläderna och tog bussen. När jag först kom till dagis till den stora sidan var det helt tomt, trodde dem hade gått ut. Men tänkte gå över till lilla sidan för att fråga...då var de där. Vi hade bara 12 barn idag, resten var sjuka och lediga. Helt sjukt, haha och all personal vår på nån konferans det var därför jag fick hoppa in i sista sekund. Har vart rätt lungt, men eftesom jag känner mig sådär halvsjuk just nu har det tagit lite extra på krafterna. Slutade vid fyra tiden och då åkte jag hem till Mickis. Vi gjorde folieslingor, resultatet vart bra. Fast färgen räckte inte helt, så ska slänga på några slingor till nångång nästa vecka. Missade bussen precis så fick åka en liten omväg. Känner mig helt möshad, och vill bara bädda ner mig i min sköna säng framför en bra film. Glad är jag att jag inte jobbar imorrn, känns JÄTTESKÖNT! Plus att familjen ska till landet så har FF i helgen, haha. Ska nog mysa med älsklingen eftersom jag jobbar på lördag.

Känns väldigt skönt med lov men också lite tråkigt. Och det av den anledningen att man blir så rastlös...så TUR att jag har ett jobb. Börjar känna mig väldans pömsig nu, så ska nog krypa ner i sänge, fast datonr hänger med! Har massa roliga bloggar jag måste läsa, hittar bara fler och fler som är intressanta att läsa!


Va ska du göra under påsklovet?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej, undrar vart du gör dina naglar och vad det kostar? även vad det kostar att fylla på naglarna? Jätte bra blogg också ! :D

2008-03-21 @ 10:50:52
Postat av: alexandra

svar Malin: hos en elev, de kostar 400 helt nytt set, och 280 för påfyllning :) tack

2008-03-21 @ 15:06:15
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0