40 år´s kalas

God dagens, superfint väder idag också. Haha mycket tjat m vädret men fan det gör än så jävla glad. Igår blev det utgång, men inge märkvärdigt. Var hemma nån gång runt två, halv tre! Jobbigast var nog imorse när jag skulle kliva upp, fi faaen va tungt huvudet kändes, va så sjuukt trött. Fina var vi iallafall...

Åt jättegod lunch igår på jobbet, som jag såklart fotade! haha visst är det intressant med mat?! i love food!!!!

image1652
Appropå ingenting, så om ni nångång råkar åka förbi mitt café...vill jag bara rekommendera vara supergoda våfflor, haha! Värsta lyxtallriken....
image1653

Jobbade fram till halv tre idag sen prommade jag hem till mami, hon kom hem igår.. ooouh i have missed her!
Nu är jag hemma och har gjort mig iordning, det som står på schemat ikväll är nämligen 40 år´s firande, och denna gång är det Kevins mamma, Aleena. Sjukt egentligen, med tanke på att hon verkligen inte ser ut som 40, kanske 35 max tycker jag. Ska väl åka iväg snart, väntar på taxin nu..

Det ska bli massa god mat, vi ska nog grilla sen massa mysig underhållning på våra vänners veranda! (usch vad jag saknar våran veranda) hihi

Mamma hade köpt med sig lite danskt godis, såg himla roligt ut, en hel "döskalle" påse, men rosa döskallar i... haha så himla mumsiga. Det är typ marshmallows...


Nu håller jag på att koka över, fan vad varmt det är....plus att jag är hungrig och har huvudvärk! 
Ska bli såå gott med mat.

Va ska ni göra en fin kväll som denna? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0