Ännu en dag med bra väder

Känns ju rätt så bra när solen skiner så fint redan nu.. tror nästan att sommaren är här nu för att stanna! Eller vad säger ni? Inge mer jävla snöväder (på ett tag iallafall). Har precis ätit lite frulle, men ska nu klä på mig och sedan dra iväg till plugget. TROTS att jag verkligen inte orkar, men måste stå på mig, det är faktist bara TVÅ YNKLA veckor kvar, och då går jag bara i skolan 6 dagar av dem två veckorna....

Efter skolan idag ska jag färga en vuxen kompis, haha faktist min gamla lärare... Sen får vi se hur mycke klockan hunnit bli.

Peace// A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0