Blir inte mycke tid hemma

Heeej, fina och varma dagar som denna spenderar jag större delen av dagen utomhus, och inte inne i vår tråkiga lilla lägenhet. Fy vad jag saknar villan nu, vår fina trädgård och studsmattan, älskade att ligga och sola där.. usch. Mest av allt att man på kvällarna kunde sitta där ute och grilla, när kylan kom fram var det bara att ta en filt och mysa... =(
Nu får man typ boka tid om man vill låna grillen på gården... trååååkigt! 

Ajja, förutom min "lilla förlust" på huset så har jag haft en underbar och effektiv dag. Vart lite småirriterad imorse när jag var hos tandläkaren och bara skulle knipsa bort två vassa kanter och det tog över en halvtimma för att kärringen gjorde fel och fick ta ut typ allt och göra om det. Oh, då vart jag irriterad men men får ha tålamod med järnvägen nån månad till sen e den väck, FOREVER! skönt.

Efter det tog jag mig hem till Bullen, hon klippte mitt hår och de var verkligen på tiden. När jag var klar där åkte jag direkt in till slussen och färgade mitt hår. Fanns inte med på min tidiga planering imorse men skönt att jag fick det gjort. Var såklart på min gamla salong, färgade bara en vanlig brun färg, inte värsta skillnaden, men lite finare. Ska se om jag hittar en bra bild på mitt hår innan och sen ta en bild imorgon i dagsljus! =)

Nora plockade upp mig med moppen, och GISSA vad som händer, jo vi får typ punka, eller däcket åkte av eller nått skumt. Fick rulla moppen skitlångt fram och tillbaka, jädrans jobbigt. Som tur var, (trodde jag) bjöd Nora´s föräldrar på sushi, men fan vad den smakade skit! GÅ ALDRIG TILL SUSHIN PÅ SKÅNEGATAN! haha

Ser kanske gått ut, men smaka skiit.

image1638

Några gulliga tant-musikaner sjöng utanför coktail idag =) mysigt att va på söder under denna årstid...

image1639
(på bilden hade de tyvärr gått, men ett par andra snubbar stog en bit bort och sjöööng så fint)

Efter att ha tryckt i oss äcklig sushi och moppen äntligen funkade, körde vi bort till skrapan och gymmade. Men eftersom jag mådde lite illa efter all mat och godis vi proppat i oss, blev det en kort träning sedan drog jag iväg och solade lite. Skönt, de var nya rör plus att det var en tjej där som bjöd på en doftande kräm för finare brunfärg typ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0