Dag på stan

Tjabba tjena, shit vad sena inlägg det blir hela tiden...  Jag är väl helt enkelt en busy flicka. haha
Var inne och käkade lunch med norisen idag, fick bli en sån där "dagenslunch" meny för 85:- Fläskfile med pommes och bea-sås. Efter det gick jag och mötte kenza och Nadja, vi sprang runt som tre idioter och letade efter en jädrans jeansjacka. Fan, HELT jävla otroligt. Jag kan inte förstå hur man inte kan hitta en jeansjacka i någon av sthlms alla butiker... haha ajja det kommer väl?!

När vi var klara, eller ah vi lämnade stan utan jacka, men när jag verkligen var tvungen att åka för att jobba. Stängde själv, men det gick faktist rätt bra. Lovar att jag glömt nått suuuperviktigt nu som de märker imorrnbitti. 

Var hemma hos mamsen idag igen, fast hon är ju bortrest.. så det var bara Thomas och Mimmi, vi lagade tacos till middag, jättemumsigt. Älsklingen kom också dit.

Tog med mig en av mina favoritdrycker från cafét, nämligen "San pelegrino" typ bloddgrape. MUMS

image1632
image1631

Har äntligen hittat min sladd nu, så ska ladda upp lite bilder som jag tagit!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ellos och Josefssons =)

Ååh, jag älskar verkligen tacos!

2008-05-29 @ 00:23:35
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0