Hemma i Sverige

Helluuu, då var vi tillbaka i vårt fina svealand. Klart det känns lite skönt men ända himlans boring. Kan knappt fatta att jag låg på playan senaste imorse och grillade några sista timmar och nu sitter jag här i mitt lilla kalla ostädade rum... USCH! Hinner inte blogga mycket nu, ska nämligen iväg och träffa norisen, men jag har massa att berätta och för att inte glömma alla hundratals bilder jag tagit ;) men det får bli under morgondagen vettja!

Känns skönt att få sitta vid min egna lilla bebis nu, verkligen älskar min dator! hihi, men har mycket kvar att lära. Jaja, hoppas alla har en underbar kväll, Puss sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 10:32:06
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0