just for now

Tjabba tjena, sitter just nu hemma hos norisen. Har precis käkat lite mat..känner mig mätt och belåten! Haft en bra dag? det har jag, eller man kan väl säga att det var en rätt så onödig skoldag eftersom vi kom till skolan..hälsade på alla. Men bara halva gruppen skulle redovisa sin bok idag så vi drog, tur det för jag har inte änns läst klart min. Hehe... Då drog jag och bullen in till stan, var inne i lite affärer och hittade faktist ett par grejer, bl.a en mysdress (äntligen) och sedan en jättesöt klänning från Gina, som jag dock inte vet om jag ska behålla. Visar bild senare... Efter det drog vi och käkade på kungshallarna, haha bullens favvo. Efter det drog vi till sockenplan för att ha idrott, men ingen lärare kom dit så efter 20 min drog vi... Då åkte jag hem till Nora, hon och mickis skulle iväg och träna så då hänkade jag på. Och det är jag jädrans glad för.. berättar mer sen. Drog iallafall och solade efter, haha kalla mig galen men va fan vill inte att min fina färg ska försvinna ju. Hihi

Ska alldeles strax dra, men vi syns senare hemma hos mig! PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0