Kan inte sluta oavsett fattigheten

Haha, tjenare... haft en bra dag? Det har jag. Imorse var det tydligen bara jag som skulle iväg så fick gå upp alldeles själv medan alla andra låg och sov. Imorse var vi som sagt på Älvsjömässan, för att det hade en UF-mässa. Vilket är Ung företagare. Vilket vi kommer att få vara när vi börjat trean. Det var faktist himlans intressant att se alla ungdomar och deras företag. Shit vad folk har roliga ideér. Det var nån som "uppfunnit" ett gurkskydd, ni vet så att gurkan inte ruttnar, eller en trådlös ladder... asså massa helt sjuka men smarta saker. Vi kommer dock bara ha inom frisör, eller kanske om man vill ha make-up och sånt men ändå inom det ämnet liksom. Efter det drog vi till skolan där vi satt typ två-tre timmar för sen hade vi nationella. Det gick väl bra, inge märkvärdigt. Hoppas på ett VG, men man vet aldrig...

Var inne i stan och mötte norisen, köpte en glass och snackade lite skit. Kunde inte heller låta bli att köpa en fin väska som jag hittade inne på Gina. Perfekt i sommar när man bara har mobil, busskort och lite cash...

image1582

Fin va? supersöt. Men nä nu har jag fan inga pengar kvar, haha får sluta shoppa så mycket. Men man kan ju inte låta bli nu när alla fina/söta sommarkläder kommer. Har föressten laddat upp resten av bilderna nu, och SHIT vad många det var, haha lätt över 1000 bilder. Sinnessjukt, haha kommer ju inte lägga in alla men ska lägga in så mycket jag kan.

See you soon =) Peace 



Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig på buss 144 idag :)

2008-05-06 @ 19:20:36
Postat av: alexandra

haha konstigt! har jag en tvillingsyrra? haha jag åkte inte änns den bussen :P

2008-05-06 @ 19:40:15
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: Anonym

oj oj oj skrev sååå fel:P menade 163:an tror ja de va eller 173:an

2008-05-11 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0