Lite sent

Hej hej, klockan blev lite mer än jag räknat med men nu är jag iallafall hemma. Har precis tagit en dusch, fan va skönt det känns att vara så ren innan man hoppar i säng...haha däremot tror jag inte mina lakan är lika rena! hehe

image1576

Idag hängde jag nämligen på Nora och Mickis till Friskis&Svettis i Skrapan. Det finns sådana här gratis engång kort där man får gå dit och träna gratis en gång. Men Så såg vi idag att det gäller hela maj-månad ut. Så då kan man skaffa sig ett typ "medlemskort" som gäller hela maj, så får man träna GRATIS! Fattar ni vad najs det är. Verkligen vad jag behövde liksom. Plånboken e ju inte sådär jättefull för tillfället och nu är perfekt tajming för mig att träna, en månad kvar till sommarlovet! hihi, nä men det kändes verkligen skönt. Man kan också träna på vilken friskis&svettis man vill. Idag gymmade vi bara, men antingen imorrn eller på onsdag ska vi vara med på nått aerobic eller yoga-pass. 


Så för er som är som mig, inga cash med tränsugen... gå dit, skaffa dig ett sådant kort du med! Orkar inte lägga upp bilder från min minishopping idag så det får bli imorgon istället... Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0