Lördag

God morgon/dag... sovit gott? det har väl typ jag, sov kanske fem timmar inatt. Igår var jag först på personalmöte, la ett nytt schema en månad framåt sedan drog vi och kollade på lägenheten. Gud så fin den var, jättebra förutom att det saknas ett rum till mig... haha, nä men jag och lillsyrran kommer väl typ få dela! Men kommer ju försöka ha mestadels av mina grejer hos älsklingen så det blir nog bra. Bäst av allt var nog det nyinsatta bubbelbadet. För TVÅ dessutom, perfekt mys med älsklingen nån kväll. Efter det besöket begav jag mig av hem till Nora, gjorde oss iordning och drog sedan till en fest i thorildsplan, men efter korta minuter bestämde vi oss för att dra, lite väl dött var det. Mötte Kenza och Nadia + Linn, så drog vi på en annan fest på söder, lite mer lyckad. Haha, så jävla kul..de var flera tjejer som skulle ta kort med Kenza. Haha så kul! 

Efter en lång festande kväll drog vi sedan mot slussen, mötte K och Co sen drog vi alla hem till nora och sov där. Var uppe redan vid tio tiden imorse, Nora skulle iväg och jobba och jag göra mina naglar. Men när jag kom till telefonplan fick jag inte tag i henne så sket i det och åkte hem. Så här sitter jag nu i mitt rum som ser ut som ett bomnedslag, MEN kom ihåg jag har faktist börjat packa nu. Har redan fyllt två banankartonger, och ännu mer har jag att packa.

Vet inte vad som händer senare idag, en sak är säker och det är att jag är jävligt seg, skulle kunnat sovit mycke längre.. men men, kanske blir en mysig chillkväll eller nått. Kommer strax upp med bilder från egypten!

Kram sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0