Mys hos K´s mamma.

God kväll, sitter just nu ute i skogen mitt i mörkret. Vi är nämligen hemma hos älsklingen mamma ute på Värmdö (Gustavsberg). Vi har haft en supermysig kväll med jättegod mat. Har också kollat igenom en del av bilderna från resan, och fy fan vi har garvat. Den här familjen e helt flippad, haha så himla sjukt humor dem har... glad att jag har dem. Speciellt pojkvännen mig, ÄLSKAR DIG MEST! Var som sagt och jobbade idag från ungefär tio tiden. När jag kom fram till busstationen insåg jag genast att jag klätt på mig alldeles för mycket. Jacka, tröja OCH halsduk...shit idag var det verkligen superväder. En sån där perfekt utedag... men vill man tjäna pengar så måste man! hehe

Vid tvåtiden lämnade min kollega mig och där stod jag kvar själv. Klarade mig dock väldigt bra, men va lite nervös först. Har ju vart borta två veckor, kommit ur det tempot typ. Men de gick superbra, kände mig stolt. Haha jag är den första av alla som stänger själv. Älsklingen och A kom förbi en liten stund och fikade, kändes skönt med lite sällskap. Stängde vid sjutiden då kom K och mötte mig. Hemma väntade Jens och Aleena. Hämtade bara lite prylar, bl.a min lilla baby.. (datorn) haha. Första gången som jag tar med mig den ut på äventyr. Haha. Stannade på Ica Maxi och handlade. Sen grillade vi jättegott kött. Shit vilken middag, plus att jag tog med mig marshmellowsen som inte gick åt igår. 

Har verkligen haft en jättemysig kväll. Men nu är jag faktist väldigt trött så tänkte nog hoppa i säng snart. Börjar däremot inte förrän 12 imorrn, men kan tänka mig att jag åker härifrån vid åttatiden med tanke på att de andra börjar vid nio...bajs...där rök min sovmorgon. Haha.. jaja!

Har haft jädrans massa besökare idag, känns så himla kul när man får kommentarer där de skriver hur fin blogg man har. älskar det! =) <3 

Jaja, natti see you tomorrow. Kram

Kommentarer
Postat av: mia

alexxx, jag glömde ta bort mina och emmas bilder, snällllla säg inte att ni har hunnit kolla på dom , ffyyy faaan isåfalll då dör jag

2008-05-05 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0