Torsdag

God morning, GUD så skönt att vara ledig. Idag är ju egentligen våran praktik dag, men eftersom alla redan lämnat in sina timmar nu finns det ingen mening med att åka dit idag. Solen skiner lika fint idag som igår...så härligt. 

Tänkte äta lite frukost nu innan jag drog iväg, men såg att kylen var rätt så tom! OH! Ajja får väl köpa med mig nått från ica vettja. Ska nämligen till tandläkaren om ca en timma, ska inte göra nått speciellt utan bara knipsa bort två enormt skavande kanter, har stora "köttsår" bak i kinderna. Usch! 

Vet inte exakt vad som händer sen, tänkte nog träna idag och så MÅSTE jag sola, känns så himla boring att nästan all min färg bara försvunnit. Längtar tillbaka till egypten så enormt.... =(

Jaja, Ses senare Love <3 A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0