typ trött

Hallojsan, vart precis klar med min kompis hår. Fick dock inte se resultatet, eftersom hon skulle hem. Men det är bara blonda slingor, har gjort det förut så vet ju ungefär hur resultatet blir som sagt. Måndagar är sådär lagom onödiga... vi spelade iallafall brännboll på idrotten idag i den stekheta solen, shit va varm den var idag... SUPERSKÖNT.
Tänkte promma hem till syrran nu, göra henne lite sällskap eftersom mami är bortrest och Tompa jobbar. Ska käka lite middag och kolla på en av våra nya 145 kanaler, haha... Vad går på TV idag? 

Har köpt ett par nya jeans, det var jävligt länge sen sist. Slänger in en bild senare när jag kommer hem igen =)

Tänkte bara visa en rolig bild som Mimmi tog under en av våra middagar på den välbesökta restaurangen... Tyckte den blev väldigt rolig/snuskig...haha ser ju ut som om jag slickar på emmas mun/mat/hand. Haha

image1628

Sen brevid sitter GLADA Linda, haha ser riktigt olycklig ut jue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0