2 more days to go

hello, då var det söndag och helgen har varit helt underbar. Herregud vilka minnen vi har Savannah, haha "halloween '08 in Tampa". Asså det är nog det ROLIGASTE jag vart med om på riktigt länge. Och absolut den bästa halloween någonsin!
Och våra outfits var riktigt bra, tycker jag iallafall och Savannah...OCH alla andra haha runt omkring oss. Vi var ju "The Blues Sisters", istället för Blues Brothers. Haha rätt uppskattat var det, och vi fick en hel del roliga bilder... som jag självklart kommer ladda upp så fort jag kommer hem, eller om internet funkar bättre i NY så kanske jag laddar upp nått där. Men chansen att jag sitter på datorn när vi väl anlänt till NY är väldigt liten. Två dagar kvar, och här ligger jag och bara degar...Har börjat packat, vilket känns sjukt trist men ändå sååå kul eftersom vi ska till NY.

Vi har träffat massa nya roliga människor, och skaffat oss massa nya vänner. Vilket är helt underbart, men tråkigt att behöva lämna dem. I fredags var vi på ett av Tampas största ställen, det var nog det största halloween partyt garanterat. Egentligen var det 21 års gräns, men så söt som jag är kom jag in höhöh. Nä men jag hade nog tur, vi fejkade stämpeln o.s.v Det gick suuuperbra, är glad att jag kom in. För det var GRYMT! 

Igår var mer en chillkväll, var hemma hos våra norska vänner i Tampa, supermysigt... då vi grillade, drack vin och spelade gitarr. Haha de sjöng massa svenska favoriter, så det kändes som riktigt svensk sommar. Efter det mötte vi våra boy´s Nick&Nico, och drog en sista gång till "Perkins", åt lite amerikans mat, såsom french toast, scramble eggs and bacon. 

Nu har vi lite saker som ska göras, måste till shoppingcentret och lämna tillbaka lite saker som vi köpte till vår kostym men som vi inte använde, plus att mina fina skor som jag köpte, REDAN är trasiga... kass kvalité! Men men, hoppas de löser sig.

Får se nästa gång jag bloggar, men på tisdag drar vi iallafall NY!

miss you<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0