Då var det dags!

Hejsan svejsan, hur mår ni idag? själv mår man bra känner mig glad idag. Dock har jag lite huvudvärk, vilket är mindre kul. Ska försöka hälla i mig en dunk vatten och hoppas på att det försvinner. Kom nyligen hem från plugget, började vid nio imorse och hade då långhår. Så hela morgonen har jag stått och gjort en typ "geisha-frilla". Som blev himla bra också, vilket kändes bra och ger än direkt bättre självförtroende vilket leder till att det genast blir mycket roligare att jobba med det ämnet!

Nu efter lunchen skulle nån snubbe från Davines komma, och berätta lite om färg o.s.v vilket inte intresserar mig överhuvudtaget och då jag har huvudvärk valde jag att gå hem. Däremot ska jag gå och jobba runt fyra tiden till stängning så har bara ett par timmar här hemma, men sitter nu och funderar på vad jag ska göra.

Har lite olika saker att välja på, typ blogga och slänga in bilder från USA, städa vårt rum som ser ut som skit och är suuuuperäckligt smutsigt eller bara slänga mig i soffan och dö. haha va säger ni?

Återkommer snart med det jag valde :P höhö



Kommentarer
Postat av: Anonym

är savannah svensk ?

2008-11-17 @ 14:19:02
Postat av: alexandra

yeees...eller nja hon är halvfinne! ;)

2008-11-17 @ 14:53:51
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0