Leaving Clearwater/Florida

Hallo my friends, nu är den runt 3-4 tiden på morgonen antar jag. Har ingen koll... Men om några timmar är vi påväg till flygplatsen och FY SÅ TRÅKIGT! Fast ändå nej, för ser verkligen fram emot NY, är liksom riktigt exited about it. Bara att det känns sååå himla tråkigt att lämna alla underbara människor här i Florida, jag menar man vet inte när man kommer se dem nästan gång. Fast vi har faktiskt gjort en överenskommelse med några av dem, att de ska komma och besöka Sverige, runt april-maj nästa år för att resa runt i Europa. Då ska de ta en sväng förbi Sweeeden, och hälsa på oss. Hihi längtar fram till dess. Den här resan har varit heeelt underbar, kan själv inte förstå att den är slut. Hade velat haft en vecka till... hade också behövt lite mer sol. För så jädrans brun har jag inte blivit.. men men kul har vi haft. Och garanterat minnen för livet, right savannah? haha säger bara "live you life, or whatever you like" hahaha you & me Savvi<3<3<3

Japp, väskan är färdigpackad, och lägenheten är så gott som färdigstädad. Nu är det bara försöka få ett par timmar sömn innan vi ska upp och åka mot NY. Vi har haft himla tur, fått en massa hjälp av moster dock. Men kommer bo i en lägenhet precis vid central park i NY, ca 5 blocks from Broadway vilket är helt perfekt. Den är liten, men vi ska ändå bara sova där, så därför är det bättre så kan vi spendera pengarna på annat än hotellhyra.

Nä nu börjar ögonen tröttna, haha... de finns en person som jag kommer sakna mest av allt... jobbigt att åka ifrån honom. En helt underbar person, som betyder massa. Har verkligen hittat ett par nya underbara vänner, som jag hoppas kunna hålla kontakten med. Men men, see soon Sweden!

god natt<3



 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Längtar så efter er nu.....

2008-11-07 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0