Mega trött

Hallo hallo, förlåt för dålig uppdatering men sanningen är att jag sov fram tills ett idag. Trots att jag hade massor att göra, blev hela dagen bara onödig och borde egentligen inte änns ha klivit upp. Haha, jo förvisso gick jag faktiskt på gymnastiken idag, vilken kändes sjukt bra. Men fy satan vad snabbt man blir otränad. Tre veckor utan träning, visst har vi simmat och promenerat en del, faktiskt var vi nog nere i gymmet 3-4 gånger men inget märkvärdigt direkt. Så nu är det dags att inskaffa mig ett gymkort, exakt VART har jag inte bestämt mig än. 

Några bra tips på gym? Inte för dyrt och helst runt gröna linjen... tackar på förhand! :P

Annars mår jag bra, blev väckt av Nora idag, hon stod utanför mitt fönster och kastade sten i säkert över en kvart, eftersom min mobil inte fungerar just nu kunde hon inte ringa in. Men som tur var vaknade jag tillslut... :D hehe
Vi segade hela dagen fram till 5 halv 6 då vi begav oss ut i pissvädret förbi jobbet. Skrev in lite jobbtider för denna månad. Sedan for vi iväg mot gympan. Svängde förbi solariumet på hemvägen, vet kanske låter sjukt nu när jag vart bortrest men vill verkligen inte tappa brunfärgen så tänker sola 2-3 ggr i månaden iallafall om jag nu lyckas komma ihåg det.

Imorrn börjar jag redan vid halv nio, och vi har då nationella i svenska! känns sjukt eftersom vi inte haft svenska på evigheter, eller iallafall inte jag. Haha fråga mig inte varför... höhö

En sak som jag också fått gjort idag, är att jag betalat mina egna första räkningar från mitt egna konto. Haha känner mig lite extra vuxen nu med eget konto och sådär. Men mindre bra är att det var ganska mycket räkningar... usch! Men men bara att betala o va glá. 

Nu är det dags för sängen, bilder kommer don't worry! LOVE HUMLAN! <3





Kommentarer
Postat av: Fellows

Är du o kevin tillsammans igen, ni träffas fortfarande ?

2008-11-15 @ 20:29:48
Postat av: M

2008-11-16 @ 03:50:14
Postat av: alexandra

nej det är vi inte, och ja vi träffas som vänner! ;)

2008-11-16 @ 03:50:53
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Fellows

Jaha va bra! Övernattar hos varandra som vänner ? :)

2008-11-17 @ 12:20:21
Postat av: mikkaelo

Vilken är din favorit serie?! :)

2008-11-17 @ 12:23:48
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: KelocC

Nice blogg :D

2008-11-17 @ 12:24:47
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0