Svensk mark nådd

Hallo där, då har vi landat på svensk mark igen då. Kändes sjukt konstigt och rätt så tråkigt. Efter en sjukt lång resa, är vi nu hemma i vår lilla lägenhet i högdalen. Helt slut, klockan är väl runt 6 på morgonen enligt mitt schema, kommer nog ha yetlag ett par dagar nu. Herregud vilken jädrans resa mina vänner, en oförglömlig resa tack var mami, mimmimums och min käre vän Savannah. We had a really great time. Ney York var otroligt, hade inte direkt förväntat mig något, men stort var det med massa massa människor överallt oavsett vilken tid på dygnet, vi hann med flera saker och lite shopping. Är sjukt trött, har redan hunnit sova två ynkla timmar, men måste försöka hålla mig vaken för att vända tillbaka på dygnet så fort som möjligt.

Ska börja ta och packa upp nu, har två FETA resväskor, med massa nytt fint och en massa smutstvätt....ohhh vill bara gå ner till stranden igen! :( 

Ses senare, massa bilder väntar! Kramis<3



Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas du piggar på dig snart :)

Glad att ni är hemma....



Nu kommer en tråkig tid fram över, med mörker.

Endast 5 månader kvar till våren är här, inte så lång tid om man tänker efter.



Kram Sussi

2008-11-08 @ 20:06:05
Postat av: Emmalisa

Välkommen hem min vän<3

PUSS

2008-11-08 @ 22:48:47
URL: http://emmalisanorrhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0