The weekend is over!

Smurfsmör, blir min hälsningsfras idag. Är så himla trött på allt hej, hello... o.s.v Haha! Är så sjukt trött nu så kommer hoppa i säng vilken sekund som helst. Nej inte direkt men snart iallafall. Igår var vi hemma hos Serena, hon hade fyllt år tidigare i veckan så därför firade vi henne igår. Hur trevligt som helst eftersom de var länge sen jag umgicks med så många tjejer. Vi åt först tacos, ett stort tjejgäng. Under kvällen rullade det in mer folk, det var ändå en rätt så lugn kväll. Men ändå väldigt kul, absolut inte överdrivet men inte heller trist. Lyckades få några enstaka kort på min kamera, men lyckades nog fota med med Serenas än mig egen. Haha

Var hemma nångång runt 4 imorse, sov fyra timmar sen klev jag upp för att jobba runt 9. Mindre kul, men jag klarade det. Haha jobbade som sagt fram tills sextiden, och möttes sedan upp av pappsen. 

Han tog mig till en helt underbar restaurang inne på söder. Dit ska jag lätt gå flera gånger. Så snart som möjligt hoppas jag för de va riktigt mysigt. Men nu strejkar ögonen = dags för sängen.

Imorn är det skola igen, herregud va tiden går fort! Redan ny vecka...haha längtar tills fredag! Nighty

Jag och söta Malin i fredags...


gääänget!


KISS<3


brudarna på plattan, värsta coooola!



bilderna från gårdagen kommer när jag fått dem från serena. För dem jag har är knappt sebara! :D 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin du är :)

2008-11-25 @ 07:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0