Work all day long...

Tjabba tjena, gud så trött jag är. Det är helt sjukt alltså.. har knappt några krafter överhuvudtaget. Imorse hade vi naglar i skolan, vilket var kul, hade väl som ett litet miniprov tror jag. Helt oförberedd, det är väl ändå typiskt mig. Men tror det gick bra, men skulle berätta under tiden jag gjorde en manikyr på bullen, vad jag gjorde och hur man skulle gå tillväga. Vi gjorde det nog mest för att kolla om vi kan allt bra och gör sakerna i rätt ordning. Efter plugget drog jag direkt till jobbet. Fy satan vilket väder, kände mig som en isbit när jag väl kom fram. INTE MYSIGT! Herregud, denna årstid har nått magiskt alltså, varenda kotte ute på gatan verkar vara helt väck. Haha la märke till det efter ett par timmar på cafét, nästan varenda en va lite snurrig, står där framme och kollar in dagens lunch, de ser först ut som ett frågetecken och sedan säger... hmm vilken dag var det idag? Haha säger man det måste man vara ganska trött faktiskt. Men men själv ska man inte säga nånting, haha kom en timme försent till lektionen imorse, dock inte av trötthet men för att jag få fel info, eller hittat på egen info. Haha också typiskt mig. 

Funderar på sängen...va säger ni? Den lockar otroligt mycket. Orkar verkligen inte ladda upp bilder ikväll, trots att jag väldigt gärna vill det, för det är kul att kolla igenom dem igen. Men tröttheten väger över men imorrn ska det nog funka bättre. 

Kjaaamiz<3


guud va jag absolut inte skulle tacka nej till detta nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0