Äntligen har jag min bebis tillbaka

Hallojsan, nu sitter jag hemma i mitt&mimmis rum, haha vaknade för typ 20 min sedan. Tror jag hann sova 2 hela timmar. Jag va sjukt trött, och är fortfarande seg. Kan inte påstå att det var så smart av mig att gå och lägga mig nu, såhär sent på dagen. Men men gjort är gjort som sagt.

Igår hade vi faktiskt trevligt. Jag, Nora + ett gäng grabbar var hemma hos mig och bara hade allmänt trevligt. Drack lite vin och skrattade. Vi drog sedan vidare hem till en av killarna, där vi försökte oss på hans vattenpipa och bara tog det lungt. 
Idag var jag uppe redan vid tio tiden, var tvungen att åka hem för att vara med på vår gårdsstädning som vi hade idag. Mycket eftersom mamma är bortrest och pappsen inte vill gå ut helt själv. Haha vi är fortfarande rätt nyinflyttade här trots allt. Men vi fick rensa ogräs och kratta lite sedan smet vi fort in i vår mysiga lilla lägenhet.

VI har det himla skönt och avslappnat här hemma nu, haha inge illa menat mot resten av familjen som befinner sig i USA, men lungt och rent har vi det. Igår var jag och Tompa förbi media markt och fixa en ny dator, orkar inte vänta och se om den gamla går på försäkringen eller ej.. bla bla bla. Och vill så himla ha med mig datorn till USA, eftersom det kommer bli en rolig upplevelse som jag absolut vill dela med mig av. Eller vad säger ni läsare?

Har också inhandlat en del kläder, tänkte fota dem men så kom jag på att jag inte har kamera sladden, den måste ha försvunnit eller nått i flytten från kevin och hem hit. Nån som vet vart man köper en ny sladd till Canon EOS 400D asså självaste USB-sladden.



Oj, haha glömde bort att jag börjat blogga... började väl vid 5 tiden och nu är klockan redan halv åtta. Haha har precis duschat och ska nu hem till norisen. Vad vi hittar på återstår att se! :D

Ha en trevlig kväll <3





Kommentarer
Postat av: Mimiz & Mamzen

Hej skruttan...nej vi tar inte åt oss att ni har det skönt utan oss. Det tycker vi bara är bra, hellre det än att ni ska sakna oss.

Idag har brorsan din flygit Parasailing... Det kommer bilder på det snart på min blogg.

Är du och Savannah laddade??? Det är en j...la resa hit så se till att ni är i shape..



Konstigt att du inte hittade min telefonladdare...

Jag lånar A:s telefon tillsvidare.



Hälsa pappsen...

Kram

2008-10-11 @ 20:01:41
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/
Postat av: Gordo

http://www.webhallen.com/prod.php?id=3893



Varsegood :) där har du din Usb ladd till din kamera. Låter som en trevlig kväll hos dessa "grabbar"



Trudel!

2008-10-12 @ 22:07:26
Postat av: N a t h a l i e

Har du och kevin gjort slut ?

2008-10-13 @ 10:17:44
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: alexandra

svar Nathalie: ja det har vi. Varför undrade du? :D

2008-10-13 @ 17:26:03
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Hemligt

Är det fortfarande en Mac?

2008-10-14 @ 16:34:22
Postat av: N a t h a l i e

Jag bara undrade om det var därför du hade flyttat hem igen ! tråkigt :( men hoppas du får de suuper i USA :)

2008-10-15 @ 10:19:37
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0