Lördag

Hallooo, hur är det med er?
Själv mår jag väl hyfsat bra, har precis tagit en dusch och ska nu klä på mig. Hade tänkt rulla in mot stan. Hade tänkt köpa lite kläder, det behövs verkligen. Igår bokade vi våra biljetter så nu åker vi den 16 oktober och kommer hem den 8 november. SÅÅÅÅÅ JÄKLA KUL! Har nog ännu inte helt fattat det, kommer väl när jag sitter på planet. Nu är det ju mindre än två veckor kvar. haha måste börja packa fan! Morsan och dem åker redan på tisdag sen åker vi då veckan efter. Så japp...längtar sjukt mycket nu. 

Igår blev det utgång för hela bunten, och kul hade vi. Det var en "hemmafest", lokalfest i en villa. Nån snubbe som fyllde 18 år och nej jag tror inte jag såg honom på hela kvällen. Haha helt sjukt, trodde det var en annan kille men sedan insåg jag att han drivit med mig. Det var jag, Nora, Mickis, Bullen och massa andra som åkte dit tillsammans. De va rätt lungt först när vi kom, men det fylldes snabbt på med mer folk, mest brudar faktiskt. Haha inte för att jag har sådär jättemånga läsare, men stötte på en igår där, urgullig. Och om du läser det nu så vet du nog att jag menar dig. Hihi

Tråkigt nog blir det ju inte så mycket bilder eftersom jag absolut inte tar med mig min stora kamera ut, och ingen annan har. Men det ska vi nog bättra på till nästa gång. Fast huvudsaken är ju att vi hade kul. Var hemma strax före 3 nångång. Somnade på direkten. Mamma väckte mig runt halv åtta imorse för att vi skulle sjunga för Thomas, som fyller 41 år idag.

GRATTIS PAPPSEN<3

Vet inte vad som händer ikväll, e föör tröt för att bestämma det nu. Ska bara ge mig iväg och shoppa lite. Ses nog sen KIEZ!



Kommentarer
Postat av: Gabb

hahah trogna läsaren :P

2008-10-05 @ 23:04:20
Postat av: Alexandra

hahah härligt gabbi :)

2008-10-05 @ 23:52:51
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: El gordo

Ett bra tag sen man va med om någon sådan fest ;)

Jag vet vilken kille du menar ! han va ju skit snygg! :O

2008-10-06 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0