TVÅ par nya skor

Hejsan, då var det ännu en ny vecka. Men inte vilken vecka som helst inte, händer flera roliga saker. Eller haha, okej roligt och roligt kanske det inte är. Men imorrn bitti åker mamma, Mimmi & lillebror Adam till USA. Kommer blir himla skönt, med tanke på hur jädrans trångt vi haft det nu de två-tre senaste veckorna. Nu blir det bara jag och lille pappsen...
Nu när alla har  packat, och Adams säng som stått i vardagsrummet är borta blir det så himla mycket mer utrymme. Plus att vi alla har hjälpts åt att städa hela lägenheten, så nu luktar det gott och är suuuperfräscht i hela lägenheten. Nästan iallafall... 

Idag var en najs skoldag, började vid halvtolv och gick fram till halv fem tror jag de blev. Har gjort lösnaglar på Jessie. Vi har ju nämligen påbörjat en ny kurs, nagelteknik. Tror iochförsig att jag redan berättat det, men iallafall... Det blev rätt bra faktiskt, själva naglarna blev jag jättenöjd med, ända misslyckandet var väl själva smilet. Kanske inte säger er så mycket, men det är iallafall kanten mellan nageln och tippen, det vita alltså. Först var det menat att vi hade lektion fram till halv åtta, om det nu tog så lång tid, men jag jobbade på bra... haha skryter som vanligt. Men de flesta var väl klara till fem iallafall.

Vet inte heller om jag glömt att berätta att lilla Nora börjat i min skola, i tvåan då såklart. Så henne stöter man på lite oftare nu också. Både igår idag gjorde jag två bra köp. Haha typiskt va, har letat efter nya skor i evigheter, och nu har jag köpt två olika på två dagar. Känns faktiskt bra... Här har ni dem:

Fred Perry, 899:-



Svart (läder eller skinn) stövlar för 950:- om jag minn rätt. Superskönt med lite varmt ludd inuti.


själva luddkanten kan man vika upp, det är upp till en själv. Jag tycker den ska vara uppvikt iallafall.

Supernöjd med båda skorna, tvekar dock lite på storleken när det gäller stövalarna, men tror jag behåller dem som dem är. Ska upp och säga hejdå till ligan imorrn, så nu är det dags för sängen. Natti<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0