Movienight

Hello, verkar som om internet funkar mycket bättre nu på kvällen. Har nog varit inne snart en timme och det funkar fortfarande. Shit så skoj vi hade på stranden idag jag och Savvi, hahahah! Det är väldigt stränga regler här i Clearwater där vi bor, att man absolut inte får sola toppless, och absolut inte naken. Man kan få höga böter om man blir påkommen. Men så igår frågade vi några om man fick sola i string, och då sa dem ja. Vilket vi tycker är bra, eftersom vi HATAR linjer. Men toppen fick vi behålla på. Så vi bestämmde oss för att bara sola baksidan idag, och ta framsidan imorgon här på vår balkong toppless. Haha, nämen sjävklart ser vi ut som två kräftor nu, haha men bara på baksidan, och fram är vi riktigt bleka gemfört med baksidan. Aouch, har nog bränt mig lite lätt... Skoj var det iallafall, eftersom det antagligen inte är så vanligt att de amerikanska tjejerna solar i string, så varende snubbe som gick förbi kunde inte låta bli att kolla. Haha det var tillochmed två yngre killar, ah runt 20 års ålder som kom och satte sig i våra solstolar och började konversera med mamma, frågade vart vi va ifrån. Så här sa ena killen till savannah: Youré from spain? då sa hon: no from sweden. Haha då sa han, oh i love you, marrie me! haha dem är verkligen inte blyga här inte...

Jaja, ni kanske inte förstod nått från det över, men vi har grymt kul. Ska nu käka lite middag som Savvi står och lagar medan jag sitter här ute på balkongen i perfekt värme, med livemusik nere från restaurangen (bob marley musik) jättemysigt. hihi

Om ett tag kommer två kompisar hit och plockar upp oss, ikväll blir det bio. SKa bli najs! Sov så gott där hemma. Heeejjj<3


Kommentarer
Postat av: Petrich

vad fin profilbild du har!

2008-10-21 @ 17:33:20
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Kjelle

Tjenis,

Låter som ni har det kul å skönt!! Hälsa alla och skicka lite bilder.



Kramiz Pappsen



PS: glöm inte å check ifall du kan få med min väska

2008-10-22 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0