Onsdag-torsdag

hello, idag är det onsdag och solen skiner som bara den. Dock känns min hud lite svidig, har inte bränt mig men kanske legat i solen liiite för länge. Igår var det tisdag, jag och Savvi tog en riktigt lång promenad längst bort till en naturreservat, där det knappt är några människor. Super skönt var det, vi kunde sola topless... Dock vart vi stoppade av polisen påvägen hem, haha kan ni fatta eller. Vi promenerade längs stranden i stringtrosor, vilket faktiskt är lagligt enligt polisen, men han sa att äldre människor inte riktigt uppskattar det och att om de ger än konstiga blickar borde man klä på sig.
Så snälla som vi var gjorde vi såklart det. Däremot blev vi helt tokiga när vi kom hem, hade vi fått linjer efter bikinitrosorna, ganska rejält då. Så slänge på oss lite tanning-oil och la oss ute på balkongen och grillade oss själva ett par timmar till.

Som ni kanske märker skrev jag det ovan igår, men så crashade internet så hann aldrig skriva klart och publicera det. Jaja idag är det torsdag, och det har vart dåligt väder hela dagen. Grå moln och knappt någon sol faktiskt, känner tillochmed små regndroppar på min fossingar här ute på balkongen. I tisdags träffade vi två superschysta killar, dem är faktiskt brorsor... vi hängde med dem ungerfär halv kvällen, tills vi tröttnade och mötte upp två andra kompisar, lite mer chill då. Var väl hemma runt sextiden på onsdag morgon... det är galet hur våran dygnrytm är helt kaosigt just nu. Men igår kom vi däremot i säng lite tidigare och var uppe redan vid nio imorse.


Har varit iväg hela dagen på  the "Mall", ett stort shoppingcenter i Tampa. Vi åkte först dit med en kompis, men han var sedan tvungen att dra så då stannade vi kvar för att sedan möta upp mamma, mimmi och moster Lotta. Ja juste hon kom igår, himla kul må jag säga. Eftersom jag inte sätt henne på över ett år nu.


Vi var på the Mall i nästan sex timmar, shoppade som galningar. ÄNTLIGEN har jag fått köpa mina älskade converse skor, TVÅ stycken dessutom. Lyckades också hitta ett par andra skor, som jag ärlig talat har kärat ner mig i. Sjukt fina, har fotat dem så ska försöka få in bild. Men som jag sagt tidigare är det sjukt svårt att ladda upp bilder, eftersom internet gör lite som de vill här uppe.


Ikväll blir det utgång med Nick & Nico, två riktigt schysta killar. Vi ska till Ebor City och festa galet. Haha nä men ikväll blir det dans på nån klubb med 4 dansgolv eller nått. Får se om det är nått för oss svenska tjejer. Får se om kameran åker med, skulle verkligen vilja visa er hur det är där. Sjuuuukt!


Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen sen party party... Cya tomorrow i guess LOVE<3


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja du, man lever bara en gång, så ha kul :)

Men man ska ju inte behöva ta semester när man kommer hem, back to real life...



Så du ser ut som en pepparkaka nu??

Nya converse, va kul..



Kram !!!!!

2008-10-24 @ 20:07:35
Postat av: sussi!

kan du hälsa mimmi att danni och jessica saknar er så himla mycket!





kram!!!!

2008-10-25 @ 09:13:32
Postat av: Kevin

Fett najs JAOOOO :)

2008-10-25 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0