Tisdag, en vecka kvar i Florida

Hej hej, då var det tisdag vilket betyder att det är exakt en vecka kvar innan vi lämnar Florida och beger oss iväg mot NY. Även fast vi har det super här så längtar jag tills vi åker till NY, kommer bli en jädrans upplevelse... 

Som ni ser så har jag faktiskt lyckats få upp liiiite bilder, försöker plocka en lite här och där, typ från dag till dag men de e så mycket bilder, svårt att bestämma sig. Igår var det måndag och jag, Savvi och mumsan var på beachen hela dagen. Tog med oss en picknick, sedan åkte vi med den såkallade "Jolley Trolley" ner till North beach, så vi kunde sola i våra stringisar. 

När vi kom hem och bytt om till varmare kläder då det blåste REJÄLT ute, och då menar jag verkligen rejält. Haha kändes som om de va riktig storm, plus att de var svinkallt ute. Lyckades få med oss ganska mycket mat som vi sedan fick släpa hem. Men vi klarade oss bra. Mamma kom hem runt halv elva tiden efter en hel dags jobb. 

Idag blåser det också rätt så mycket, så inget besök ner på stranden blir det inte. Haha då skulle nog jenkarna tycka att vi är galna. Nä idag är det shopping som står på schemat, och inte vad som helst heller utan idag ska vi shoppa halloween kostym. Japp för på fredag är det halloween och då blire party party (hoppas jag) haha


Nu ska vi dra, hare bra babes :D<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul att gå på "riktig" halloween party, som dom i USA har..

Själv ska vi ha party här hemma, med bus eller godis.

Det är höstlov här hemma, åh kylan gör sig påmind.

Jobbar Mamma, säljer hon kassarullar, ha ha ha.

Längtar efter er, åh är så nyfiken på vad ni shoppat..



Kram till er alla!!!!

2008-10-28 @ 19:12:30
Postat av: johanna

å va häligt det låter!

2008-10-28 @ 19:51:28
URL: http://joooo0.blogg.se/
Postat av: snögubben

hallååååååååååååå, låter som ni har de mysigt och kul att ni träffat lite folk (hälsa dom ja känner) du glöm inte å checka min väska ifall du kan. nu e snön på gång här säger dom...ser lite mysigare ut hos er :-) skriv ett mail om du har tid tjing pling

kramizar

2008-10-29 @ 22:12:34
Postat av: Malin

Hallå din korv, vilket datum kommer du hem? Miss you, här i Sverige händer det grejjer ska du veta ;) hihi <3

2008-10-30 @ 11:41:38
Postat av: alexandra

Hej pappsen, hm ska kolla upp det med väskan. OH SNÄLLA NEJ INGE SNÖÖÖ! :S :S :S



haha, heeej älskling, vi kommer den 8 nov, det är på en lördag. oj oj oj, längtar till att få höra.. hihi pusspiuss

2008-10-30 @ 15:50:30
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0