Hemma med nackspärr

Hello friends, uppdateringen blir bara sämre och sämre. Största anledningen är nog att jag inte har min egna lilla bebis(dator), där jag har alla bilder och info o.s.v Och en massa inlägg utan bilder är nog bland det tråkigaste jag vet.. eller vad säger ni?

Nu är det fredag och här sitter jag helt själv med den hemskaste rygg&nacksmärta jag någonsin haft. Känner mig ärlig talat som en gammal tant, helt stel och ont som satan gör det. Har fått massage, smörjt in med linniment eller vad det nu heter plus tagit ett supervarmt bubbelbad. Visst har det blivit lite bättre, kan röra mig lite mer men själva smärtan är liksom kvar.

Mycket har hänt iallafall under denna vecka, plats för vår studentskiva är bokad, studenmössor är beställt och idag var vi och bokade flak för vår stora dag. Känns skönt att ha allt det gjort iallafall, för började blir lite nervös när de överallt sa att de var slut just den 5 juni då vi har vår avslutning. Men men...

nu kommer mami och gänget hem igen med Ben&Jerry´s glass, hihi MUMS! Blir väl nån mysig film eller nått... night<3





Kommentarer
Postat av: Jonna

fin blogg:)

2008-09-27 @ 09:07:08
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Sussi

Hoppas du snart får en ny "bebis"...

Min Bebis har gått sönder i skärmen, men men, jag ser lite ialf.



Kram på dig, å hoppas du mår bra snart.

2008-09-27 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0