Iám going to USA!

Jabbwibbaaahibbaalibbbaa... ni ser ju vad det står! Japp så är det! Och så sjukt glad jag är. Nu är det bestämt, exakt vilket datum vet jag inte än. Mamma & Mimmi åker dit om ca 1 och 1/2 vecka. Sedan åker jag runt den 17-18-19 oktober. 
Blir borta lite över två veckor, vilket kommer blir helt jävla underbart. Kommer väl hem nångång i början av november, får se när vi hittar biljett för hemresa o.s.v

Såhär kommer det att gå till, först åker de dit och är där ca 3 veckor, sedan kommer jag dit och förhoppningsvis åker Savannah med. Skulle va himla kul om hon gjorde det. Gamla minnen säger jag bara...
Vi är där ca en vecka, sedan drar vi över till New York i 3-4 dagar. bara shoppar gaaaaalet sedan tillbaka till Florida och solar ett par dagar till innan vi flyger hem till Sverige igen. 



Så sammanlagt kommer jag vara borta ca 16 dagar eller nått sånt underbart. Men missar nog bara 4-5 dagar av skolan eftersom det är under höstlovet. 

Bäst av allt nu då, vi får hyra en lägenhet av några bekanta. De köpte den för ca ett halvår sedan drygt och har nyligen renoverat den. Vi kommer att bo i Floria (Clearwater) vid stranden. Huset har 22 våningar, fatta va högt. Det går halvvägs ut i vattnet. Vart tror ni vi kommer bo? jo såklart på 22 våningen. Haha fattar ni eller?

Det är en etage våning, alltså två våningar för er som inte vet va det betyder. Haha Med två balkonger, en ut mot havet och en in mot staden liksom. Helt wonderful!

Längtar så det bara reser sig på armarna, och speciellt tills shoppingen i New York, haha jag och Mimmi kommer vara helt galna. Dags att spara lite pengar nu...

Nä dags för sängen nu, New York here I come!



<3


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hmmmm, shoppingen i NY visste jag inte om, nu blir jag faktiskt avundsjuk :(

Handla nåt till mig!!!

Alltså nåt snyggt, fyller faktiskt år när ni är borta....

Men ni lyckas alltid vara i USA när jag fller år, hmm skumt faktiskt.



Ja ja, jag är skit glad för din skull, njut i fulla lass.

2008-09-19 @ 00:42:17
Postat av: Beaa

åå va kul!

ska till NY nästa helg :)

2008-09-19 @ 05:07:53
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Madde

SvaR: Det är precis som blogg.se :) Bara att det heter web före. ;) Funkar på samma sätt :)

2008-09-19 @ 08:03:25
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: JENNA

modell?

nej, men du måste vara ? :)

2008-09-19 @ 09:14:33
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Bea

japp jag bor i USA, så vi ska på "semester" i NY :) hehe

2008-09-19 @ 16:14:32
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Nat0

NY är en stad man måste besöka och uppleva nångång i livet! :D Längtar tillbaka!

2008-09-19 @ 20:25:31
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: Ida

jag älskar din bloggdesign... har du gjort den själv????

2008-09-19 @ 23:31:14
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Ida

Tyck till om porrfilmers inverkan på unga i min blogg =) !

2008-09-19 @ 23:31:25
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: nicole

Lägenheten som ni bodde i, finns det någon möjlighet att man kan hyra den kanske?:)

2009-05-11 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0