in till stan & sedan gymnastik

hallo, då var jag klar med brorsan. Det blev riktigt bra för att vara jag, nä har inte världens bästa självförtroende när de gäller herrklippningar. Men ju mer man tränar ju bättre blir man liksom. Nu ska vi in till stan och möta mamsen. Adam ska fixa nytt pass, själv ska jag till banken och sedan kanske det blir en god lunch. Hihi Tror inte jag kommer hem mellan stan och ikväll, eftersom jag ska på gymnastiken ikväll med Nora (hoppas jag, du är väl inte sjuk). 

Slänger in bilderna på klippningen ikväll, PUSSPUSS<3



Kommentarer
Postat av: MIRRE

sv: Arbeta som Au Pair :)

2008-09-10 @ 16:53:58
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0