Lördag

Hallojsan, mysigt med helg. Inte för att veckan varit sådär jättejobbig och mycke skola men ändå mysigt. Igår jobbade jag ju hela dagen fram tills sju och gick sedan hem. Men åkte in till söder där jag träffade Nora & Julia. Vi köpte massa godis och chips som vi sedan gamade i oss framför en skräckis. En kompis till Nora kom också dit och joinade oss en stund. Vi var väl hemma runt ett hos Nora, då vi gick och la oss. Idag har jag varit inne i stan med lillasyster, shoppat lite. Gick också runt och kikade på alla de utländska stånden runt sergelstorg, där vi kulturhuset. Köpte spansk paella... mums!

Köpte egentligen inget märkvärdigt sådär mest baskläder. Men ska fota dem nu så lägger in bilder senare. Om vi säger såhär, så kommer det bli en himla massa shopping ett tag framåt utav olika anledningar. Men behöver inte gå in i detalj liksom. Men jag har inte vunnit på lotto eller nått iallafall, haha utan måste bara köpa en helt ny garderob typ. 

Ska fota sen e ja tillbaka :D



Kommentarer
Postat av: Josse

Lägg upp bilderna på det du köpt :) Jag tycker du har en bra blogg iallf !

2008-09-20 @ 21:32:17
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men gud , har nån fått malaria??



Herre gud vilken människa.



Det är nog för att du är så vacker :)

2008-09-20 @ 22:28:13
Postat av: miaaafiaaa

din blogg är b-ä-s-t :D

2008-09-21 @ 10:45:45
Postat av: lillpröjsarn

Nu vill vi ju se dina klääääääder.....

2008-09-21 @ 15:12:42
Postat av: Anonym

( ) )===========D (.)(.)

2008-09-21 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0