Lovar er träningsvärk imorrn

Heello my friends, kom hem från gymnastiken inte alltför länge sedan. Känner redan värken i benen, usch asså! Kommer säkert bli lika handikappad som kev blev för några dagar sedan.. ja jag har stretchat men de hjälper inte  på mig iallafall!

Imorse öppnade jag på cafét. hade egentligen praktik idag men har ännu inte hittat nån. Men som tur är, kanske redan nämnt det så har vi endast 74 APU-timmar att få in denna termin. Men som sagt så skulle de va skönt att få dem gjorda så fort som möjligt. Imorrn är vanlig skola, inge märkvärdigt. Sedan jobbar jag från 15-19...

Idag var jag inne en snabbis med lisen i stan, köpte faktiskt en sak. Men de visar jag imorrn. =) Ha en fortsatt mysig kväll.


(P.S kommentera gärna)



Kommentarer
Postat av: Sofia

ha en bra dag

2008-09-03 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0