New week

Hallo, kom precis hem från en av våra kära kusiner som fyller år, eller ah egentligen imorrn då men vi firade han idag. Jag har sammanlagt 4 kusiner på mammas sida, två i vardera familj. Mamma har också 3 systrar. Alla börjar bli så stora, gud så tiden rinner iväg helt sjukt. Ja menar om mindre än ett år tar JAG studenten, kan liksom inte fatta hur fort dessa tre år gott.
Men men det är väl det livet går ut på, ahha man föds, lever man dör. Eller vad är det man brukar säga?

Jaja, helgen gick bra och vi hade väl hyfsat kul i lördags. Vi var på Fellows, en klubb som ligger på stureplan eller nått. Men det var fööör mycket folk så drog därifrån. Idag var vi på nån UF mässa i älvsjömässan, rätt najs faktiskt. HImla rolig föreläsare vi fick i slutet där, de måste väl ni som va där hålla med om? haha för vi var säkert över 2000 elever.

Jag bor ju som sagt hemma hos mamma nu då, trångt men de funkar. Jag och syrran delar rum, som tur är köpte hon en ny säng för snart en månad sen så vi båda för plats. Brorsan är fortfarande här men åker nog tillbaka till USA nästa vecka nån gång. Mimmi och mamma åker då på samma gång sen kommer jag och Savannah åka vecka 44 nångång. Får se när vi hittar biljetter. Tror Savannah kommer på torsdag så ska vi sitta o leta biljetter, hihi längtar redan jättemycket. Ska bli SÅÅÅÅ himla skönt att bara komma bort från allt, och dit till värmen.

Imorrn är det dags för praktikplats, men har ännu inte funnit någon. Så ska fixa lite med det imorrn, fixa vårat rum som är helt kaos just nu. Mina prylar står typ överallt i kartonger o shit. Tänkte också dra och simma och kanske tillochmed ta en sväng förbi solariumet. Ska nog också färga ögonbrynen och fixa naglarna. Lika bra nu när man har lite ensam tid. Eller ja lillebror är väl hemma. 

Har redan tvättat bort sminket och tänkte nog gå och borsta tänderna. Vill komma i säng tidigt nu, få in lite bättre rutiner och lägga ner mer tid på skolan o.s.v 


Hej svejs<3

Kommentarer
Postat av: Maria J

Tänkte bara, läste om nått i något inlägg du skrivit tidigare, och blev lite nyfiken bara! :)

2008-09-29 @ 23:23:13
URL: http://mariajonasson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Saknar dig gumman...

Kim kom hem inatt från Thailand, med massor av grejor, mest kläder :)

Kanske du kan fixa mina naglar nån dag??

Jag bor i kartonger jag med nu, naglarna är jätte fula efter flytten.



Vi hörs , Kram!!!!

2008-09-30 @ 11:20:40
Postat av: Nikolina

Hej godis! vad tycker du om porr? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt, dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget tack, puss!



btw, du var sjukt vacker!!

2008-09-30 @ 16:06:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0