Söndag

Hallojsan, nu har jag typ tid att blogga. Nä men har inte orkat under dagen... Igår blev det utgång med tjejerna, vi hade sjukt kul ett tag iallafall. Var hemma runt tre nångång, och somnade typ på direkten. VI vaknade imorse runt elva tror jag och segade i sängen ett bra tag. Sara åkte hem medan jag och norisen drog och solade. Som vanligt drog Nora och gymma och jag mötte upp Lisa. Vi vandrade runt centralen, bland alla stånden runt fontänen där ni vet. Vi köpte baguette pizzor och ben&jerry´s glass.Vi drog sedan in till medis där vi mötte Nora igen och satte oss på Coffe House by George och tog en fika. Jag & Nora drog hem till henne sen och åt en supergod middag som hennes knäppa far lagat och nu är vi här hemma hos mig. Jag har givit Nora en manikyr ikväll. Med materialet jag lånat hem från skolan. Har fotat det med, men internet är så himla segt så det går typ inte och ladda upp bilderna, samma sak med kläderna. Men försöker imorrn igen. 

Så det blir himla mycket text jag vet, men ska bättra på det så fort jag får tillbaka min egna dator. God Natt<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

har nora tagit bort sin blogg :/?

2008-09-22 @ 08:57:33
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-22 @ 10:14:03
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0