Torsdag kväll

Hello cupcakes, hihi jag och Jessie var inne på "Urbans outfitters" idag bl.a då, och där inne fanns det massa små cupcakes saker. Tycker de är så himla sött, därför hejar jag på er så idag. Iallafall, dagen med Jessie var kort men skoj...
Möttes upp vid elva och skildes åt runt halv tre tiden. Själv fick man inte köpt något däremot fick Jessie en del finfina saker köpta. Vi var inne på kungshallarna och åt tacos, himla mumsigt. Men har lagt märke till att nästan varje gång ja äter de blir jag snurrig efteråt, fattar ingenting men så känns det iallafall. Åkte direkt in till jobbet, där var det skoj med en av mina kollegor, Kalat. haha skön brud, snurrig med! =) Är faktiskt hemma hos Jens ikväll, joinade Emmalisa till idol, himla skoj. 

Imorrn jobbar jag från 11-19, långt pass men alltid najs med cash. Fredagkvällen blir nog lugn, kanske filmkväll med norisen eller nått. Får se va vi hittar på, nått blire iallafall. 

Återkommer med min lilla hemlis<3 hihi



Kommentarer
Postat av: Jossan

haha ;P

[email protected]



(jag skaffade den när jag var 11 och har inte orkat byta adress, hahah:P )

2008-09-18 @ 23:31:08
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0