Vårt nya företag

Idag registrerade vi vårt första företag. Ja då menar jag i denna livstid liksom, kanske startar fler när man blir äldre men jaja, ni kanske förstår. Vi är tre "söta" tjejer som tillhör detta företag som heter AJS UF. Haha ni förstår nog ingenting, men det är våra första bokstäver i vardera namn. Man ska såklart tolka det som ice då, eftersom de låter likadant uttalsmässigt. 
Vi kommer att hålla med detta nu tills vi gått ur skolan, vill man sedan fortsätta i samma företag måste man registrera om det eftersom det på sätt och vis är lite lek nu, på prov liksom. Trots att vi registrerat det idag. 

Både jag och Jessie är skitspända över det här nu, också Sara. Men hon är lite mobbad, sådär på sidan av...hehe
Vi fick en massa gjort idag, bl.a massa pappersarbete, fixat rådgivare, lite planering o.s.v 
Roligast var att vi åkte till älta (med jessies bil) för att handla våra första produkter som vi sedan kommer att sälja till kunder, eller ja till alla som vill ha dessa val vi har att bjuda på. Hela Jessies baklucka blev full av alla produkter, nu känns det verkligen att vi är igång liksom och vi ser fram emot detta sjukt mycket. 

Produkterna vi ska sälja heter "Waterclouds" och funkar superbra för alla sorters hår. Så om ni är intresserade är det bara att höra av er, lämna en kommentar bara så löser vi det.

De få produkter som jag tagit hem än sålänge, som jag nu är ansvarig att sälja. Men det finna massa mer....





Kommentarer
Postat av: saay wuut?!!?

är dessa produkter för ngn med slitet, tunnt hår?

2008-09-05 @ 21:14:08
Postat av: Sussi

Va på en salong i stan härom dagen, och såg dessa produkter :)

Undrade faktiskt vad de va för märke.

Hoppas de är bra, för då har ni en kund här.

Jag skulle vilja göra en riktg inpackning hos dig, så boka in mig när du kan.

Dock inte nästa fred...

2008-09-05 @ 23:02:26
Postat av: Bea

haha varför åkte ni justtill ÄLTA?:P

2008-09-06 @ 02:56:41
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: ee

Blir ju typ bAJS... Menar inte att va kritisk, men det var det första jag tänkte på... Skitbra produkter i alla fall.

2008-09-06 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0