Då vare färdigflyttat


God kväll ladies, dagen har varit lång och fullspäckad men gått oerhört snabbt som vanligt. Skola imorse, sen praktiken på nya/gamla salongen. Riktigt skönt att få vara tillbaka där, ganska avslappnande och mycket lärorikt! Efter praktiken var de raka vägen hem, in och ut i olika lägenheter för flytt då. Tog ca en timme så var allt här. Har redan fått iordning massa, nu saknar de bara lite hyllor, speglar, lampor o.s.v Vilket leder till ett IKEA besök nästa vecka. Ser fram emot det...

Imorrn är det plugg som gäller från 9-16 sen ska jag äntligen ta arslet ur vagnen och gå och träna. Det var alldeles för länge sedan nu, pågrund av lov och sjukdrama... haha 



Nu är det läggdags...lite ensamt är det i min stora säng..se bara så mysigt de små kissarna har det! :P hihi

Natti<3

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej, är det nåt knas med din mail?

Kontakta mig..bjuder din farsa och er på rockfest på lördag

2009-04-23 @ 11:49:30
Postat av: Sofia

Hej gumman! Gulliga katter! Kul att hitta din blogg! :D Ha det bäst!

2009-04-23 @ 14:48:37
URL: http://sofiafoto.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0