Frajdäj



Godmorning, påklädd, sminkad och lite mat i magen är jag redo för denna fredag. Har kundpass hela dagen, vilket betyder att jag har en kund nu på morgonen sedan kommer min moster i eftermiddag för att ljusfärga sig. Solen skiner och jag är på bra humör, är däremot lite trött. Men piggnar väl till så fort jag kommer ut i det underbara vädret.

Idag åker Lisa hem till Skåne så då blir det bara jag och mami. Vid sju ikväll ska jag först på en visning sedan blir det bio.. 17 again, hihi ohhaahhh har längtat på denna film. Jag och Nora går garanterat, så får vi se vilka som hänkar!!!

Nä nu måste jag rusa, ha en underbar dag allesammans, ses när jag kmr hem! :) kramis

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

vad är det för visning du ska på?

2009-04-25 @ 07:54:15
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0