home.


hello alla nattugglor, då var jag hemma från en helt underbar men lång kväll. Fick sällskap av min lilla homie Savannah, hihi we had a really good time. Dan Reed som var kvällens artist var helt otrolig, hans röst berörde kan jag lova!



Efter att han sjungit klart alla sina låtar drog vi vidare på "efterfest", om man nu kan kalla det så.. rätt lungt men otroligt trevligt. Snackade massa skit och en del framtida planer. Så underbart att träffa nya och framgångsrika människor, man mår så himla mycket bättre.

Tack Jens och Dan (of course) för en obeskrivlig kväll! 


Besök hans hemsida:  http://www.danreed.com/

Kommentarer
Postat av: noomi

shit det låter ju jätte mysigt ju:P

2009-04-15 @ 08:19:00
URL: http://noomiahola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0