Iám alive!!!



Bjuder på en bild från i fredags då vädret var super och alla glaá stockholmare låg ute och stekte i solen! (haha ser ut som ett gäng turister) 

Kom nyligen hem efter en supermysig tjejkväll. Hade besök av nån snubbe imorse som skulle kolla till vårt internet och lyckades fixa det. Det var tydligen inge fel med modemet utan självaste uttaget! Oh började bli riktigt irriterad på att det aldrig funkade. Men NU gör det de! 

Jag lever iallafall, har massa att berätta, lite bilder och skvaller..men nu är jag alldels för trött så återkommer igen imorrn. Förutom min lilla "internet-förlust" är humöret på topp och jag mår superbra för tillfället. En stor anledning är nog det underbara vårväder som precis nått svealand. UNDERBART säger jag bara! =)

Well I`AM ALIIIVE!!! :D God natt, ses igen imorrn hihi <3

Kommentarer
Postat av: naliie

Nej, de har jag inte :P

2009-04-08 @ 09:32:44
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: issa

sv: okej tack!:) jaa verkligen, har själv funderat på ett par fast den lite ljusare varianten:)

2009-04-08 @ 11:20:23
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: asra

till studenten? ehh...bara 3 år och 2 månader hehe, jag går ut 9an till sommaren, jag är en snorunge, hihi.

2009-04-08 @ 11:20:42
URL: http://mcdoodle.blogg.se/
Postat av: lina

guuuud vad snygga jeans du har på dig :D vart ifrån?

2009-04-08 @ 12:54:49
Postat av: hanna

fin bild!

2009-04-08 @ 12:58:10
URL: http://hnnas.bogg.se
Postat av: Sanna

Hej, var har du köpt dina jeans ifrån?

2009-04-08 @ 16:12:09
Postat av: Anonym

såg er! hehe, vart e dina byxor ifrån?

2009-04-09 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0