Iam happy

Dagen är redan slut, kan inte förstå hur tiden kan gå så fort?!?! Skönt men på samma gång läskigt. Dagarna blir bara färre och färre, och vi närmar oss studenten fort som vinden... haha försökte låta lite listig där :P

Iallafall, idag har jag varit på salongen hela dagen, det är faktiskt rätt kul nu när man börjar känna alla o.s.v
Efter det var det bara snabbt hem sen iväg till gymnastiken. Nu är det typ bara 2 ggr kvar sen är det "uppvisning". Haha fy så löjligt men ändå så kul. Ett minne för livet kan jag lova! Haha. 

Imorrn är det först skola vid nio till tolv typ, lunch och så vidare till salongen inne på söder. Imorrn ska jag slinga både mamma och lillasyster så får se när jag kommer hem. Ska även klippa en kompis, men han kommer hem till mig imorrn kväll.

Är ganska trött så ska hoppa i säng nu, har äntligen fått ett skrivbord och en byrå till mitt rum. Nu är det nog bara taklampa, spegel och ett par gardiner i princip. Sen ser det ut som ett normalt sovrum. Självklart är det massa andra smådetaljer att fixa. Men det får vänta ett tag till!

Sängen var det, ses & hörs imorrn! Måste bara påpeka att jag mår oerhört bra idag, kan bero på ett samtal jag fick. You made my day! Good night, sleep tight! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

god natt

2009-04-29 @ 00:03:00
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0