Inte helt kry




Hejsan, här ligger jag hemma i vår soffa och har gjort det sen jag kom hem från skolan i princip... vilket var strax efter tre. 
Nora följde med mig hem, bytte om det första vi gjorde och bara slängde oss i soffan. Båda är förkylda, dock mår jag nog lite sämre än vad Nora gör idag men de var nog hon som smittade mig då hon varit förkyld i typ en vecka.. haha

Igår var jag och pappa på handledarkursen som varade i 3 tim och en kvart. 600 :- för allt hans babbel, hmm rätt onödigt om ni frågar mig. Men men måste man så måste man. Dock blir jag lite småirriterad, det är så himla mycket olika steg, eller ah olika saker som bara kommer upp hela tiden, och allt kostar pengar... hur fasiken ska man ha råd med att ta körkort?

Känns som om de kommer ta en evighet att ta körkort ju! :( Men men får pusha på så mycket som möjligt... för körkort skall jag ha inom kort! 

Var iallafall i skolan idag, fick inte sådär jättemycket gjort men var närvarande trots att jag mådde rätt dåligt. Som tur är jag ledig imorrn, så ska sova ut och bara försöka kurera mig inför helgen... Imorrn är det förhoppningsvis 20-års fest, det är Noras syster som fyller år och ska ha en liten födelsedagsfest sen på lördag  ska jag jobba hos några bekanta i garderoben. 

Men nu är jag såå himla trött, ska tvätta av mig sminket och typ lägga mig sen. Känner hur kroppen är jätteseg och mår rent utsagt skit...

Bloggar imorrn igen när jag vaknat... kramis<3

Kommentarer
Postat av: eva

kör hårt med körkort!

besök gärna min blogg :D

2009-04-17 @ 18:42:21
URL: http://evahjelm.blogg.se/
Postat av: Daniel

Krya på dig....

2009-04-17 @ 23:31:16
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0